Asiakaskyselyn tulokset
Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn kaikille vuokrasopimusasiakkaillemme joulu – tammikuun aikana. Saimme vastaukset 35 prosentilta asiakkaistamme.
Kiitollisena pystyimme havaitsemaan, että asiakaskumppanimme ovat varsin tyytyväisiä toimintaamme. Numeroarviointien keskiarvot olivat seuraavat (asteikolla 1 – 5):
- Tarjous- ja sopimustoiminnan sujuvuus: 4,5
- Asiakastarpeen huomioiminen (joustavuus, yhteistyökyky): 4,4
- Sopimusehtojen ymmärrettävyys: 4,3
- Yhteydenpidon riittävyys: 4,3
- Laskutuksen toimivuus (aikataulu, oikeellisuus): 4,7
- Ongelmatilanteiden ratkaisukyky: 4,3
- Ympäristöasioiden merkityksen huomioiminen; 4,6
Sanallisissa arvioissa kehitettäviksi asioiksi nousi sopimusehtojen sopivuus eri kokoisiin sopimuksiin. Kohteiden hinnoista saimme myös pari kommenttia.
Kaikki kommentit huomioidaan ja mietitään, miten voisimme kehittää toimintaamme ja parantaa asiakastyötämme entisestään.